lørdag 5. januar 2013

Nye Designere/New Designers!

Heisann og riktig Godt Nytt År, kjære Sketchy Colors venner :)
Vi er innom idag for å fortelle en STOR nyhet!!
Vi er så heldige att vi har fått med oss tre nye jenter på laget,
og her kommer en liten presentasjon av våre talentfulle og dyktige designere!
Juhuu!!
Gjett om vi gleder oss til å vise frem deres inspirerende prosjekter :)
*************************
Hello and Happy New Year to you dear Sketchy Colors friends :)
We are just popping by today to tell you some BIG news!!
We are so lucky to have a three new  girls onboard,
and here is a little bit about our talented and creative designers!
Wohoo!!
We are so looking forward to show you theire inspiering projects :)


Hei og hå :)
Eg er ei 36 år gammal jente / dame ifrå Voss, 
men bur no på Sleire i Masfjorden saman med min forlovede og vår datter på snart 5 år.
Eg har i alle år drevet med ein eller anna slags hobby. Mamma hadde ein hobbybutikk på Voss i fleire år, som eg jobba mykje i og overtok etterkvart. Den blei avvikla rett før papirhobbyen kom inn til Norge.
Denne hobbyen begynte eg  med litt etter at dattera mi vart født.
Då skulle eg lage album til ho. Men da utvikla seg fort over til kort og diverse sjokoladeøskjer.  Det blir ein LO kun eit par – tre gongar i året kanskje..
Eg syns det er vanskelig å sette meg sjølv i nokon ”stil-bås”. Eg spurte ei scrappevenninne om ho kunne sei kva stil eg hadde, og svaret hennes var; ” Du har din eigen stil du, Tinemor” :)
Eg fargelegger som oftast med Copic, men tar av og til fram malepenselen og maler med distress ink refillene også.
Eg blei so glad då eg vart spurt om å vera med i teamet her hjå Sketchy Colors. So no gledar eg meg til å ta fatt på utfordringene og håpar de alle kjem til å kosa dekan fram over og bli litt inspirert av tinga eg lager også..  ;)
Stor klem frå Tine.


Titt tei :)
Wenche heter jeg og bor i Ski med mann og ei datter på 10 år.

I slutten av 2008 ble jeg sakte men sikkert dratt inn i denne herlige og "gale" stempelverden . Og i 2010 ble bloggen min startet opp. Noe som førte til at jeg slukte hobbyen med søkke og snøre, pluss litt til.
Og jeg henger fremdeles på kroken :)

Jeg elsker å fargelegge og lage papirprosjekter som ikke er 15*15 kort - helst bretteteknikker for kort eller esker/bokser. Da virkelig koser jeg meg.
Jeg fargelegger med Distress, Promarkere og Prismacolor blyanter.
Blyantene mine blir med på alle ferier og det er bare sååå kjekt å leke med dem.
Man føler seg litt som barn igjen med fargeblyanter og tegneblokk.
Stilmessig så er jeg nok vintage og shabby chic, men prøver gjerne nye stiler og teknikker.
Listen over ting jeg vil teste ut er lang, så noen ekstra timer i døgnet kunne kommet godt med.
-----
Gleder meg veldig mye til å være med denne herlige gjengen med scrappeglade damer hos Sketchy Color
og håper jeg kan bidra med litt inspirasjon til utfordringene.

Klem fra Wenche  
 


Hei på dere!
Jeg heter Mette, bor på Nykirke i Vestfold, men er opprinnelig fra Bergen. Jeg er gift og har to døtre på 17 og 13 år.
Jeg har vel egentlig alltid vært veldig kreativ, jeg har strikket så lenge jeg kan huske og når det gjelder papir og lim, så startet det også veldig tidlig, med pynting av fotoalbum og slike ting. Men stempling fikk jeg vel først øynene opp for i 2004. Siden har det vel bare "ballet" på seg.
Jeg lager nok mest Lo'er, men prøver å være litt flink til å lage kort til venner og kjente også.
Jeg fargelegger med ProMarkere og jeg prøver meg litt på Prisma-blyanter innimellom - men der trenger jeg fremdeles mye trening ;-)
Jeg håper at jeg kan bidra med litt inspirasjon her inne og jeg er UTROLIG stolt over å være endel av denne gjengen til Sketchy Colors!
Klem fra Mette

Ingen kommentarer: